Xiaomi Eyeshield okos lámpa teszt

Lámpaválasztás? Csak okosan!

Egy lámpákat tervező cégnél dolgozva hamar megtanultam, hogy a lámpák megfelelő kiválasztása és pontos beállítása sokat tud javítani a munkaképességen és úgy általában az ember közérzetén. Ezért otthonra is szabályozható lámpát szerettem volna használni.

Elkezdtem szétnézni az okos lámpák piacán, mert az okostelefonokhoz hasonlóan itt is sok a választási lehetőség és itt sem kis befektetésről beszélünk. Amikor megtaláltam a Xiaomi Smart lámpát akkor az ára irreálisan alacsony volt, de a telefonjaik minőségét ismerve gondoltam adok neki egy esélyt.

Jelentem: a lámpa remek.

Pont azt kaptam tőle, amit vártam.

A kinézete és formája nagyon tetszetős.. A kábel élénk színe is tetszetős, frissességet kölcsönöz a lámpának. Összehajtva a fej nagyon kevés helyet foglal, praktikus. Sajnos a fej döntéséhez nem elég nehéz a talp, ezért a döntéshez le kell fogni a talpat.

 

632fa355ad1f9094d77312dfc61ff25d.png

 

A fényerő szabályozó jól működik, nagy tartományon belül lehet a fényerőt beállítani, az egyetlen kifogás vele kapcsolatban, hogy kicsit talán lassú, azonban tapasztalatom alapján kevés lámpa tud ilyen jól fényerőt szabályozni.

 3311ab6893b885f9df6b593abed86b09.png

 

A színhőmérsékletet szabályozó funkció működésére magamtól sose jöttem volna rá, de a használati utasítással együtt együtt elég egyszerű volt állítgatni. Ez a funkció kicsit túl gyorsan is állítható, kicsit nehezebb a kívánt színhőmérsékletet belőni, óvatosan kell csavargatni a gombot.

 760676c72b2185a518b27c02527454c6.png

 

Az app (Mi Home) összekapcsolása a lámpával nem volt zökkenőmentes, de végül sikerült, a lámpa alján lévő reset gombbal kellett babrálni. Az appon belül a fényerő és a színhőmérséklet szebb átmenettel állítható, mint kézzel csavargatva. A pomodoros funkció pedig külön kedvenc, ami bele van integrálva az applikációba. A lényege, hogy pl. 45 percig dolgozol, aztán tartasz 10 perc szünetet és a szünet kezdetét és végét a lámpa jelzi, így könnyebb számon tartani, hogy mikor kell pihenni. A távolság, ahol még érzékeli a telefont nem túl nagy, ezen lenne mit fejleszteni, de alapvetően az app is rendben van, a fontos dolgokat tudja.

Összefoglalva ár-érték arányban szerintem az egyik legjobb lámpa jelenleg a piacon. Ekkora összegért nagyon jó választás otthonra és a céghez egyaránt, azoknak akik sokat tartózkodnak asztal és számítógép mellett. A LED erős fénye jól ébren tartja az embert.

Jó vásár volt, mindenkinek ajánlom.

 

Blanka

 

Az okos lámpát itt tudod megvásárolni 1 év garanciával, az oldalunkon.

Ha tetszett a cikk kövess minket Facebookon és oszd meg ismerőseiddel, minél többen tudjanak róla.